Autor: KamyczeK (geologia_at_free.com.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 20:45:35 MET

Cze

>Kazdy moze wziac udzial w kreowaniu i redagowaniu stron mineralow, jesli
>chcesz mozesz mi nawet przyslac gotowe pliki w htmlu. Nie moge co prawda
>z gory obiecac, ze nie bede ingerowal w Twoja tworczosc i czegos nie
>pozmieniam, ale mysle ze i tak warto swoj slad na stronach mineralow
>zostawic.

Dziekuje ale na razie pozostane biernym tworca strony, moze kiedys.... :))

>W tej chwili ciagle jeszcze jestem pochloniety w znacznym stopniu
>tworzeniem stron chemfanu, dlatego na mineralach utworzylem ostatnio tylko
>kilka nowych dzialow, ale za to szczegolnie przydatnych dla poczatkujacych
>(choc nie tylko), jak muzea, literatura, harmonogram gield, mapy.

Trzeba wybarc albo jedno albo drugie bo dwoch srok nie da sie ciagnac za ogon. :))

>Osoby z wlasnymi kolekcjami zachecane sa do nadsylania
>przeskanowanych fotografii swoich kolekcji na adres ftp listy mineraly.

Fajny pomysl ale dlaczego na FTP lepiej na WWW wtedy kazdy bedzie mial dostep nawet `lamer`.

>Czyzbys bral udzial w ich tworzeniu? ;)

Alez skad, chociaz bardzo bym chcial, podalem to tylko jak przyklad. A co do adresu `PIG` to mozna by przygotawc strone z linka do stron mieralogicznych i
geologicznych w Polsce i na swiecie. To raczej nie bedzie trudne gdyz juz kilka takich stron widzialem w Polsce.

>Jak wiesz z archiwum czekamy w tej chwili na rozpoczecie CFV nad grupa na
>newsach o mineralach. Niestety odpowiedzialny za to TS najwyrazniej ma na
>to malo czasu, dlatego sprawa sie przeciaga.

Tak zauwazylem ze chcecie stwozyc taka grupe ale wydaje mi sie ze jako priorytetowa powina powstac grupa pl.sci.geologia lub pl.sci.geonauki (laczne z geografia) mineraly natomiast moglyby sie stac wowczas podgrupa.

>Napisz troche wiecej o sobie, jako o zbieraczu mineralow. Od jak dawna tym
>sie interesujesz, ktore miejsca zasobne w mineraly juz odwiedziles i co o
>nich sadzisz i jakie ciekawe okazy znajduja sie w Twojej kolekcji.

Co tu duzo pisac mam tego mostwo az sie polki uginaja i to nie tylko mineraly (trupy takze, niektorzy moga sie tu brzydzic tym, ja tez nie jestem z tego az tak dumny).
Zajmuje sie tym od 9 lat. Ciekawe miejsca w Polsce to oczywiscie cale Sudety natomiast za granica Ural (och jakbym chcial tam pojechec).

>A tak w ogole to dziwie Ci sie, ze chcesz wystepowac anonimowo, przeciez
>to nie jest grupa hackerska, ani phreakerska, zeby sie ukrywac, a
netykietai
>zwykla przyzwoitosc mowi, ze nalezy sie podpisywac imieniem i
>nazwiskiem, no ale widac masz jakies powody... :)

Wolny kraj...nawet policjantowi nie musze pozkazywac dowodu no chyba, ze cos przeskrobie, ale na razie nic nie planuje, mozesz spac spokojnie. :))

K...K