Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 07:45:33 MET

> Jestem tu nowy przejzalem wasze archiwum i stwierdzam ze w 1999 roku to nie

Witamy serdecznie!

> pomimy to i przejdzmy do konkretow. Widze ze macie jakis zaczatek strony WWW
> niestety dlugo sie laduje, ale juz cos tam jest. Mam nadzieje ze sie to
> rozkreci. W Polsce jest bardzo malo stron poswieconych mineralom i geologii

Kazdy moze wziac udzial w kreowaniu i redagowaniu stron mineralow, jesli chcesz mozesz mi nawet przyslac gotowe pliki w htmlu. Nie moge co prawda z gory obiecac, ze nie bede ingerowal w Twoja tworczosc i czegos nie pozmieniam, ale mysle ze i tak warto swoj slad na stronach mineralow zostawic. W tej chwili ciagle jeszcze jestem pochloniety w znacznym stopniu tworzeniem stron chemfanu, dlatego na mineralach utworzylem ostatnio tylko kilka nowych dzialow, ale za to szczegolnie przydatnych dla poczatkujacych (choc nie tylko), jak muzea, literatura, harmonogram gield, mapy. Osoby z wlasnymi kolekcjami zachecane sa do nadsylania przeskanowanych fotografii swoich kolekcji na adres ftp listy mineraly.

> wiekszosc, ktore sa to czysta amatorszczyzna wyjatek stanowi strona PIG.
> No nie wiem jak wy to traktujecie ale mam nadzieje ze choc troche
> profesjonalnie.

Czyzbys bral udzial w ich tworzeniu? ;)

> Mam nadzieje ze poza kilkoma osobami, ktore sie odzywaja na tej liscie na
> temat dolaczy ktos jeszcze. Niebawem rozpocznie sie okres wiosenych wypadow

Jak wiesz z archiwum czekamy w tej chwili na rozpoczecie CFV nad grupa na newsach o mineralach. Niestety odpowiedzialny za to TS najwyrazniej ma na to malo czasu, dlatego sprawa sie przeciaga.

> w teren wiec (chyba wpominal o tym Krzysiek W.) warto podyskutowac o
> ciekawych miejscach a moze nawet jechac gdzies razem. Jak na nowego to juz
> za duzo napisalem wiec koncze i pozdrawiam.

Napisz troche wiecej o sobie, jako o zbieraczu mineralow. Od jak dawna tym sie interesujesz, ktore miejsca zasobne w mineraly juz odwiedziles i co o nich sadzisz i jakie ciekawe okazy znajduja sie w Twojej kolekcji.

A tak w ogole to dziwie Ci sie, ze chcesz wystepowac anonimowo, przeciez to nie jest grupa hackerska, ani phreakerska, zeby sie ukrywac, a netykieta i zwykla przyzwoitosc mowi, ze nalezy sie podpisywac imieniem i nazwiskiem, no ale widac masz jakies powody... :)

Andrzej Kasperowicz
mineraly & chemfan list-owner