Autor: KamyczeK (geologia_at_free.com.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 16:54:59 MET

Cze

Jestem tu nowy przejzalem wasze archiwum i stwierdzam ze w 1999 roku to nie mielscie zbyt owocnej dyskusji. Wiecej uwag technicznych niz dyskusji przynajmniej ze strony niektorych osob. Walki lamerow itd. i itp. No ale pomimy to i przejdzmy do konkretow. Widze ze macie jakis zaczatek strony WWW niestety dlugo sie laduje, ale juz cos tam jest. Mam nadzieje ze sie to rozkreci. W Polsce jest bardzo malo stron poswieconych mineralom i geologii wiekszosc, ktore sa to czysta amatorszczyzna wyjatek stanowi strona PIG. No nie wiem jak wy to traktujecie ale mam nadzieje ze choc troche profesjonalnie.
Mam nadzieje ze poza kilkoma osobami, ktore sie odzywaja na tej liscie na temat dolaczy ktos jeszcze. Niebawem rozpocznie sie okres wiosenych wypadow w teren wiec (chyba wpominal o tym Krzysiek W.) warto podyskutowac o ciekawych miejscach a moze nawet jechac gdzies razem. Jak na nowego to juz za duzo napisalem wiec koncze i pozdrawiam.

KamyczeK

P.S. Cos dla wszystkich komputerowcow (szczegolnie lamerow ale oni nie maja pojecia o kompach ale moze cos im zostanie w glowie), niestety nie pamietam nazwiska autora ponizszego tekstu nad czym oczywiscie ubolewam, mam nadzieje ze nie bedzie maial mi tego za zle.

 DZIESIEC PRZYKAZAN ETYKI KOMPUTEROWEJ

  1. Nie będziesz używal komputera aby szkodzić innym.
  2. Nie zakłócaj pracy na komputerach innym.
  3. Nie zaglądaj bez pozwolenia do cudzych plików.
  4. Nie bedziesz używal komputera aby kraść.
  5. Nie bedziesz używal komputera do dawania falszywego świadectwa.
  6. Nie będziesz używal ani kopiowal programów, za które nie zapłacileś.
  7. Nie będziesz używal zasobów cudzych komputerów bez zezwolenia (autoryzacji).
  8. Nie będziesz przywłaszczal sobie wysiłku intelektualnego innych.
  9. Bedziesz myslał o społecznych konsekwencjach programu, który piszesz.
  10. Bedziesz używal komputera z rozwagą i ostrożnością.

Mam nadzieje ze to zakonczy techniczna dyskusje na waszej liscie i w koncu porozmawiacie o tych `mineralach` co sa w jej tytule.