Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 11:18:18 MET

>oj, mi nie chodzi o to "Co to za lista" tylko co sie dzieje, ze nikt nic nie pisze ?

troche posiedz i posluchaj to sie dowiesz.

>Wypisal mnie jakis kretyn, a jak sie skaplem i zapisalem znow, to cisza.
>Co jest ?

bo ten kretyn jak go nazwales zrobil strasznego zamieszania a potem powypisywal ludzi. teraz jest cisza po burzy.

>Taka plomienna dyskusja byla niedawno, a teraz nic sie nie dzieje.

wszyscy liza rany :)))))

>No to moze cos o meteorytach?
>Na moim www.minerals.inpoland.com jest nowy spis meteorytow do kupienia.
>Naprawde warto. Sam mam juz jeden (jest tam zdjecie) a nastepne 3 bede
>mial, jak mi sie spodobaja.

przyslales to zdjecie na ftp? jak nie to przyslij. chetnie obejrzymy. info na stronach www.

aha. i tnij cudze sygnatury. zostawiaj to co najistotniejsze.