Autor: WSI (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 11:18:44 MET

>skoro sie zapisales, dostales informacje wstepne. jest tam wypisany
>adres WWW na ktorym jest cos wiecej. w komunikacie potwierdzajacym zapis
>takze masz opis listy. wiec po co pytasz ?

oj, mi nie chodzi o to "Co to za lista" tylko co sie dzieje, ze nikt nic nie pisze ? Wypisal mnie jakis kretyn, a jak sie skaplem i zapisalem znow, to cisza. Co jest ?
Taka plomienna dyskusja byla niedawno, a teraz nic sie nie dzieje.

No to moze cos o meteorytach?
Na moim www.minerals.inpoland.com jest nowy spis meteorytow do kupienia. Naprawde warto. Sam mam juz jeden (jest tam zdjecie) a nastepne 3 bede mial, jak mi sie spodobaja.
Temat bardzo ciekawy.
Dzis bede robil tez strone ze zdjeciami meteorytow sciagnietych z www.meteoritecentral.com . Polecam.