Autor: Sherlok Holms (mineral_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 16:01:05 MET

Czesc

ZINGER jestes juz zdemaskowany jestes najzwyklejszym w swiecie "piratem" i nie wiem co taki czlowek jak ty robi na tej liscie. Dla tych co nie wiedza proponuje obejzenie strony
http://www.zinger.alpha.pl/home/mamdosc/strony/index.html tam znajda wszelkie inforamcje ktorych dotyczy ten post. Teraz juz wiem dlaczego chciales aby zapomniec ksywke ZINGER. Nie dawalo mi to jednak spokoju i postanowilem sie rozejzec no i malo sie nie spadlem z krzesla gdy zobaczylem cie na grupie pl.ogloszenia.rozne. Wiedzialem ze jestes troche nierozgarniety ale nie myslalem ze az do tego stopnia. Teraz juz wiem ze nie mylilem sie co do twojej osoby. Seriale, cracki i cale programy,gry tylko po 20 pln CD drogo troche sie cenisz przeciez ty je masz za darmo. Jednak polski internet jest jeszcze bardzo maly i zbyt wiele nie da sie tu ukryc. Tak wiec widzisz ze twoje nazwisko pozna teraz kazdy a numer telefonu i adres nie sa juz problemem: ilu w bylym wojewodztwie bielsko-bialskim moze mieszkac Marcinow Cimała? Ja nie mam zamiaru tu niczego rozdmuchiwac i na tym zakoncze. Mam nadzieje ze zmadzejesz troche choc nie bardzo mi sie chce w to wiezyc.

BEEPER=>ZINGER=>Marcin Cimała

POZDRAWIAM
S.H.

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/ Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl  Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html