Autor: Piotr Gieszcz (piogie_at_geo.uw.edu.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 12:26:00 MET

   Czas i miejsce po temu zeby sie ustosunkowac do pl.rec.mineraly    Jestem za, nie wnikajac w rozne techniczne niuanse, bramki, itp.

           Niemniej musze dolozyc swoj glos za nieuzywaniem polskich liter w jakimkowiek standardzie - tylko czyste ASCII. Ale jak bede w mniejszosci to trudno, jakos sie dostosuje.

           I jeszcze jedno. U mnie, a i pewnie u wiekszosci naszych czytelnikow-dyskutantow konczy sie sesja. Dla tych ktorzy z internetu korzystaja tylko na uczelni nadchodzi czas mniej lub bardziej wymuszonego milczenia. Ja np. jutro wyjezdzam i nie bedzie mnie az do 14go. Proponowal bym to wziac pod uwage, bo znow sie okaze, ze frekwencja w CVF pozalowania godna.

  pozdrowienia,

            /\
      /\  /    \          Piotr Gieszcz
    /    \       \        e-mail:
  /        \       \      piogie_at_geo.uw.edu.pl