Autor: Krzysztof Wnek st. (wielki_at_geolog.geol.agh.edu.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 13:04:43 MET

> nie znam sie na tym, ale jestem za, a nawet .... :))))

Moi panstwo w tym kraju wszystko jest do zalatwienia !!! Nawet kopanie w parku narodowym. Te wszystkie przepisy, prawa to wielki pic. Propuje jechac w Male Pieniny jest dobra baza noclegowa a po drugie jest fajna sztolnia srebra w Jarmucie (nawet 2-e). Jesli chodzi o Sudety to jest kanal bo tam mozna wszystko znalesc !!! Proponuje Nowy Kosciol na agaty to bardzo obczaskane miejsce ale ladne okazy sa :)) a potem na agaty do Czach !!! No chyba ze w maju pod namioty i to robic na wieksza skale.

Na UJ jest blizniacze kolo geologow z ktorego teraz beda wyjazdy glownie w Swietkorzyskie ale za padlina glownie.

Wielki