Autor: Michal Segit (msegit_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 10:15:54 MET

On Thu, 14 Jan 1999, Andrzej Kasperowicz wrote:
> [...]

[...]
> Proponuje wiec abys w swojej propozycji grupy napisal tylko o penetrowaniu
> jaskin i kopalni i nazwal te grupe
> pl.misc.speleologia.
>
> Usun wszystko co sie tyczy mineralow i geologii, gdyz tym my sie zajmiemy.

ej, ale o co chodzi?
to nie moze byc drugiej grupy, szczegolnie, ze troche innego rodzaju? grup[a nie wysylkowa jest dobrym rozwiazaniem i juz dawno powinna powstac, byla juz propozycja (10 98), ale upadla wobec zbyt malego zainteresowania...
jak sie teraz odpowiednio rozreklamuje, to moze przejdzie, a np. wg mnie (i trzeba by zrobic cos np. w rodzaju ankiety) lepsza jest zwykla niz wysylkowa (z praktyki...)

"wy" sie zajmujecie, to juz nikt inny nie moze? no bez przesady...!

narazka