Autor: Mira Saternus (mira_s_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 01:08:20 MET

> Ciekawi mnie jaka jest obecnie sytuacja kopalni - czy wyglada tak jak
> kilkanascie lat temu (jesli ktos widzial ja wowczas i teraz), czy mozna tam
> cos jeszcze znalesc?

W Szklarach bylam w lipcu tego roku; z rzeczy godnych uwagi kolega znalazl zielokawy opal, okaz naprawde ladny, jedna najlepsze znalezione przez nas chryzoprazy nie umywaja sie do tych, ktore znajdowano tam kiedys. Obecnie caly zaklad jest nieczynny i miejscowi tez chyba nie szukaja (przynajmniej ci, z ktorymi rozmawialismy). Z drugiej strony, ktos wykopal w zboczu dosc pokazna sztolnie (2-3m)w poszukiwaniu opali; nie wlazilabym jednak do niej ani tym bardziej nie poglebiala, bo naokolo jest piach i szanse na to, ze ktos odkopie delikwenta zywego sa zadne.
Pozdrowienia
Mira