Autor: Marcin Cimała (mmmccc_at_polbox.com)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 01:19:24 MET

 Witam!
Zn=F3w jestem chwilowo na linii, wiec z zapalem odpowiadam na nieliczna otrzymana poczte, szczeg=F3lnie, ze dotyczy ona mineral=F3w.

Ot=F3z jezeli chodzi o zadane przez Pana pytania to nie moge nic powiedziec na ten temat. Ciezko jest sie dokopac do czegokolwiek zwiazanego z mineralami. Wiem ,bo prubowalem.

A pozatym mam pare pytan. Czy orientuje sie Pan, w terminach gield mineralogicznych?
Chce w koncu na jakoms pojechac. Ostatnio byla nawet w Bielsku-Bialej, ale dowiedzialem sie o niej dopiero po fakcie, a mieszkam tak niedaleko= ...
A moze jest jakies czasopismo (opr=F3cz "Skarb=F3w Ziemi"), broszura, z kt=F3rej mozna sie dowiedziec o terminach gield?

I jeszcze jedno. Najwazniejsze. Nie wiem jak dlugo Pan odbiera wiadomos= ci
z tej listy, ale gdzies od czerwca do wrzesnia aktywnie uczestniczylem = w
wymianie zdan w tej liscie i wtedy to szukalem kogos, kto moze potwierdzic prawdziwosc mojego meteora! Jesli jest Pan zainteresowany t= o
zapraszam na moja strone WWW, gdzie sa zdjecia mineral=F3w i mojego meteorytu.

Z uszanowaniem BEEPER

<><><><>http://www.kki.net.pl/mmmccc/<><><><>
<><><><>Minera=B3y,Meteoryty,PC benchmarki<><><><>

-----Oryginalna wiadomo=9C=E6-----