Re: Wspanialy MS IE 3.0

Autor: Adam Badziak <adambadziak_at_lodz1.p.lodz.pl>
Data: Mon 26 Oct 1998 - 09:46:00 MET

"R. Zylla" wrote:

> I poto by mi powiedziec, ze sie nie znasz na kilku
> programach przysylasz mi 70KB smieci. ?

A nie przyszlo ci do glowy, ze to raczej M$ nie zna się na pisaniu
programów? Wiem, ze niektorym ludziom nie moze sie to pomiescic w
glowie, ale dla mnie (i na pewno nie tylko dla mnie) to zadna nowosc. Co
prawda "kwiatkow" tego kalibru chyba jeszcze nie widzialem, ale
pomniejsze to sie trafiaja prawie codziennie. Oczywiscie zawsze latwiej
powiedziec, ze to uzytkownik "sie nie zna".
Inna sprawa, ze wysylanie na grupe binariow i to sporych (70KB), to nie
jest ladny zwyczaj.

> To i przykroic rysuneczku do niezbednego minimum
> to nie łaska ?
>
> A sprawdzic na serwerze dlaczego ci nie daje pliku
> to nie łaska ?
>
> A napisac do administratora serwera to nie łaska. ?

O co tu chodzi? Jakiego pliku?
> Puknij sie w obudowe do swoich zwojów glejowych.
>

> --
> Romek
> ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna Š ~~~~

Pozdrowienia - Adam.

--
Adam Badziak
adambadziak@lodz1.p.lodz.pl