Re: lista dystrybucyjna dydaktyka

Autor: Tomasz Wasiak <wasiaktm_at_snack.p.lodz.pl>
Data: Thu 17 Oct 1996 - 20:48:21 MET DST

Hej!

Piotrze - czemu sie zaperzasz! ;-)

Ja tylko mialem PROSBE byscie podali (lub nieznany z imienia
magiczny Operator ;) jeszcze raz ten adres - tylko poprawnie.
Oczywiscie zostalo to wysluchane - w nastepnym mailu od
tegoz Anonima - Operatora.

Piotr Wilk wrote:
> Zareczam pana, ze wylaczania, ktore sie zdarzaja nie wynikaja z naszego
> widzimisie, ale glownie z awarii (te bez uprzedzenia). Wylaczenia zwiazane
> z rekonfiguracja sa wczesniej oglaszane. Rozumiem, ze pana siec i pana
> serwery sa niezawodne - moje gratulacje.

Mozna sobie darowac zlosliwosci - dobrze od dzisiaj zakladam dziennik
- WSZYSTKICH niezapowiedzianych wylaczen!
Przypadkow padniecia macie zawsze kilka w miesiacu... jak sie do Centrum
dzwoni to mowicie: padl serwer, a czasami - ze wlasnie trwa
"rekonfiguracja
ruotera" (tak bylo bodajze 24 czy 26 wrzesnia ok godz 18
- mam na to swiadka! + zadnego powiadomienia wczesniej).

Wybacz - ja jestem chemikiem - mozesz mnie z tej dziedziny przepytac ;)
-
a mimo to sam, bez klopotow, postawilem serwera (a na UNIX'ie znam sie
b.malutko) i juz od pol roku mialem 2 (slownie DWA) pady.
Dlaczego ja mam rzadko, a Centrum tak czesto - naprawde nie wiem?!
U mnie siedzi non stop, zawsze, nawet w nocy ok 10-30 userow
(graja w mud'a :). Mam rowniez mirror novell'a na FTP (tez ludzie
odwiedzaja), WWW i Xwin'y. Mimo takiego obciazenia "snack" jakos
jeszcze dziala :)

> Za rejestracje w DNS jestem odpowiedzialny osobiscie, czy moglby mi pan
> podac kiedy rejestracja trwala dluzej niz tydzien. Wydaje mi sie to malo
> prawdopodobne, zeby tak kiedykolwiek bylo, aczkolwiek pewnie to pan ma
> lepsza pamiec.

Hmm... Oj, po co te nerwy... :(
Powiedzialem prawde... - po podlaczeniu starego gmachu Chemii Spozywczej
czekalismy 2 TYGODNIE!!! - i to przeciez Centrum zaproponowalo nazwy
(jakies takie chsp-pc-XX). Jezeli nie wierzysz zapytaj pracownika
Centrum ktory nas "podlaczal": P.Szychowskiego.

> Przykro mi, ze nie zna pan adresu glownego serwera Politechniki Lodzkiej.
> Wynika z tego, ze jest on za slabo rozreklamowany wsrod pracownikow
> Politechniki Lodzkiej co jest oczywiscie nasza wina.

Troszke to smieszne, wiesz - zly adres na internecie to troche jak
podanie zlej nazwy ulicy. Ten Operator napisal, jak gdyby, numer pokoju,
tylko pomylil budynki. Lubisz chodzic po wielu klatkach w kilku
wiezowcach i szukac nazwiska lokatora (liczac ze bedzie ono poprawnie
napisane w spisie ;)?

Z reszta... Czlowieku - Operator sie pomylil - zdarza sie, poprosilem
o poprawienie i zrobil to.
To po co te cale uwagi ze powinienem sie domyslac i zabawa z frazeologia
(Pan/Wy..).

I jeszcze jedno, wracajac do Anonima-Operatora: jak z kims rozmawiam
przez
telefon to przestawiam sie nazwiskiem, a nie TYLKO: "tu mowi asystent
w zakladzie cukrownictwa" ;)
Czy kazdy powinien wiedziec kto jest operatorem na "lodz1" (a moze jest
ich
kilku)?

Ot, i jak jedna tylko prosba, o poprawienie czyjegos bledu, moze
ozywic liste...
Moze o to wlasnie chodzilo.... ;-)

Tomek

PS.Piotrze darze Cie szacunkiem za twoja ogromna wiedze Internetowo-
   -Unixowo-Operatorska i pozwol niech tak pozostanie.
   Przeciez kiedys prowadziles "zsku...pl", ja wtedy tam podpatrzylem
   wiele rzeczy, ktore teraz moglem zastosowac na "snacku".
   Nie ciagnijmy wiec juz dluzej, prosze, tej dyskusji.
   Ona nie wnosi nic budujacego - a powoduje ze zale moje i moich
   Uzytkownikow miast do Centrum - przelewam na Ciebie.

--
Tomasz Wasiak  (CukR)             Technical Universiy of Lodz  ^..^
tel.+48-42 31-34-69  Institute of Chemical Technology of Food  (oo)