Re: lista dystrybucyjna dydaktyka

Autor: Piotr Wilk <piotrwi_at_man.lodz.pl>
Data: Wed 16 Oct 1996 - 16:41:58 MET DST

Witam!

On Tue, 15 Oct 1996, Tomasz Wasiak wrote:

> Myslalem ze za postawienie i "pilnowanie" tych stron jest
> odpowiedzialnych KILKA osob - stad liczba mnoga.

Tak - za postawienie i pilnowanie odpowiada KILKA osob. A za wyslanie info
na listy jedna - ta ktora wysylala.

> Choc faktycznie czasami zachowujecie sie jak krolowie - potraficie
> bez uprzedzenia wylaczyc serwer (np.news) lub routery,
> albo trzeba tygodniami czekac az dopiszecie do DNS kilka adresow....

Zareczam pana, ze wylaczania, ktore sie zdarzaja nie wynikaja z naszego
widzimisie, ale glownie z awarii (te bez uprzedzenia). Wylaczenia zwiazane
z rekonfiguracja sa wczesniej oglaszane. Rozumiem, ze pana siec i pana
serwery sa niezawodne - moje gratulacje.
Za rejestracje w DNS jestem odpowiedzialny osobiscie, czy moglby mi pan
podac kiedy rejestracja trwala dluzej niz tydzien. Wydaje mi sie to malo
prawdopodobne, zeby tak kiedykolwiek bylo, aczkolwiek pewnie to pan ma
lepsza pamiec.

> Hmm... Ja nie znam nazw wszystkich serwerow w Polsce, czy chocby
> w Lodzi. Ty sie zajmujesz man'em wiec pewnie okoliczne nazwy masz
> wykute na blache. ;)

Przykro mi, ze nie zna pan adresu glownego serwera Politechniki Lodzkiej.
Wynika z tego, ze jest on za slabo rozreklamowany wsrod pracownikow
Politechniki Lodzkiej co jest oczywiscie nasza wina.

Piotr Wilk

--
Piotr Wilk                        Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi@man.lodz.pl                 Miejska Siec Komputerowa LODMAN