Re: Sprzedam dysk WDAC2420 340.00 zl

Autor: Stan Kulski <kangur01_at_sprynet.com>
Data: Thu 03 Oct 1996 - 23:01:28 MET DST

MICHAL KOTNOWSKI wrote:

> Czuje sie w obowiazku wyrazic wlasna opinie w sprawie ogloszenia, ktore wyslalem
> na liste. Wydaje mi sie, iz Internet jest siecia przeznaczona do roznorakich
> zastosowan. Wyslalem ogloszenie wcale nie komercyjne (oczywiscie w zaleznosci od
> interperetacji slowa komercja), lecz amatorskie. Nie sprzedaje dyskow hurtowo,
> lecz mialem 1 szt., ktora chcialem sprzedac. Zreszta juz mi sie to powiodlo.
> Jednak reakcja pana dyrektora sklania mnie do napisania tej odpowiedzi.
> Otoz moim zdaniem lista lodz-l jest lista ogolna, ktora poza komunikatami o
> [...]
SK: Logka nie do odparcia. Doadam tylko, ze kazda lista posiada:
1. charakter
2. folklor
3. manowce

Wszystkie trzy elementy wystepuja zawsze, albo lista jest martwa.
Wyzyzwanie sie na kims, ze akurat wprowadzil cos nie na temat, to
schodzenie na manowce. Najwazniejszy jest oczywiscie charakter listy.
Jestem na Lodz od chyba 4 miesiecy i stwierdzam:
LISTA NIE MA CHARAKTERU. A wiec nie ma folkloru i nie ma manowcow. Nie
ma wiec o co walczyc.

Chwala Bogu, ze przynajmniej jeden czlowiek zrobil uzytek, bo inaczej
lista nie mialaby uzasadnienia.

Pozdrawiam z zaawansowanej wiosny australijskiej
Stan Kulski
kangur01@sprynet.com