Re: Sprzedam dysk WDAC2420 340.00 zl

Autor: MICHAL KOTNOWSKI <mickotek_at_lodz2.p.lodz.pl>
Data: Thu 03 Oct 1996 - 09:34:41 MET DST

>Nie chodzi o sposob zapisywania sie na liste, tylko o zasady korzystania
>z Internetu i otrzymywanie konta uczelnianego. Osoby wypisujace podobne
>ogloszenia z kont komercyjnych sa poniekad usprawiedliwione, choc mam
>watpliwosci czy dobrze adresuja swoje zapytania (moze lepiej PC Kurier
>?), jednak Ci, ktorzy maja konta bezplatnie w ramach uczelni powinni
>przestrzegac pewnych zasad niekomercyjnosci...

Czuje sie w obowiazku wyrazic wlasna opinie w sprawie ogloszenia, ktore wyslalem
na liste. Wydaje mi sie, iz Internet jest siecia przeznaczona do roznorakich
zastosowan. Wyslalem ogloszenie wcale nie komercyjne (oczywiscie w zaleznosci od
interperetacji slowa komercja), lecz amatorskie. Nie sprzedaje dyskow hurtowo,
lecz mialem 1 szt., ktora chcialem sprzedac. Zreszta juz mi sie to powiodlo.
Jednak reakcja pana dyrektora sklania mnie do napisania tej odpowiedzi.
Otoz moim zdaniem lista lodz-l jest lista ogolna, ktora poza komunikatami o
przerwach w lacznosci z roznymi serverami, nie zawiera niczego! Kazda proba
umieszczenia tam listu o innej tematyce wywoluje protesty subskrybentow. Wolimy
 wiec martwa liste? Mysle , ze lepiej jak cos sie na tej liscie dzieje...
Zreszta nie jest to stanowisko moje lecz kilku subskrybentow naszej listy.

A odnosnie mojego ogloszenia, to karta i dysk zostaly sprzedane, a do
kupienia zostala plyta glowna i kontroler dysku twardego (VLB). Cena do
uzgodnienia.

Z powazaniem,

        Michal