RE: mailto:lodz-l@man.lodz.pl

Autor: Jan K.Kaminski <jkk_at_psk2.am.lodz.pl>
Data: Wed 06 Dec 1995 - 08:56:24 MET

>Mam pytanie: CZY KTOS UMIE ZALOZYC FILTR NA WYLACZENIE Z ODBIERANEJ
> POCZTY LISTOW, KTORE DOTYCZA : "FREE 1 YR. MAGAZINE...."
>
>Dostalem ja i prawdopodobnie dziesiatki ludzi juz taka propozycje
>okolo 10 (slownie dziesiec ) razy. Za kazdym razem musze ja wyrzucac.

[snip]

Podobno w NASK (przynajmniej w/g Pani Minister Kozlowskiej) maja takich
specjalistow, ktorzy potrafia wyciac wszystko nie chciane, lacznie z poczta
i nadal twierdzic, ze sa podlaczeni do Internetu !

Oto praktyczny przyczynek do dyskusji na temat Nowego Cennika NASK
pozdrowienia
jkk
*** Jan K. Kaminski jkk@psk2.am.lodz.pl ***
*** Nucl. Med. Dept. Medical University of Lodz ***