RE: mailto:lodz-l@man.lodz.pl

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl>
Data: Wed 06 Dec 1995 - 01:19:33 MET

feldman@rentwes.org.nz > Reply to: [1]lodz-l@man.lodz.pl
> Date: 4 Dec 1995 13:44:14 +0100
>Newsgroups:
> [2]lodz.ogolne
> Reply to: [3]newsgroup(s)

Mam pytanie: CZY KTOS UMIE ZALOZYC FILTR NA WYLACZENIE Z ODBIERANEJ
                 POCZTY LISTOW, KTORE DOTYCZA : "FREE 1 YR. MAGAZINE...."

Dostalem ja i prawdopodobnie dziesiatki ludzi juz taka propozycje
okolo 10 (slownie dziesiec ) razy. Za kazdym razem musze ja wyrzucac.

Czy osoba, ktora podeslala ostatni raz te oferte moglaby sie nauczyc
choc formatowac tekst. Ten przyslany nie zachowal nawel orginalnego
ukladu tylko jest potokiem slow bez sensownego podzialu na akapity.

NB czy ktos z tej listy skorzystal z tej oferty ?
    czy osoba, ktora to puscila na liste skorzystala z niej ?

    Jesli na zadne z tych pytan nie ma pozytywnej odowiedzi to prosze
    moderatora listy o zalozenie filtru na "FREE 1 YR. MAGAZINE SUB ..."