Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Podziekowanie dla Stefana Sekowskiego - zbiorka podpisow - prosze si

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>, Tomasz Pluciński <tomasz.plucinski@ug.edu.pl>
Subject: Re: Podziekowanie dla Stefana Sekowskiego - zbiorka podpisow - prosze sie wpisywac.
From: ll <listowner.listy@gmail.com>
Date: Thu, 6 Feb 2014 14:22:16 +0000
> Prawdopodobnie ja będę miał przyjemność wysłania Panu Sękowskiemu tego
> adresu pocztą.
> Rozumiem, że otrzymam list w postaci gotowej do wydrukowania stosownej.

Tak. Po 10 lutego to Tobie przesle. Ale bedziesz mogl sformatowac list,
jesli cos bedzie nie pasowalo.

> Podpisy alfabetycznie?

Sa mniej wiecej w kolejnosci wplywu zgloszen.

> Do kompletu moje dane
> Tomasz Pluciński dr niehab. Wydział Chemii U.G. Tomasz Pluciński
> tomasz.plucinski@ug.edu.pl

Jak rozumiem wpisac: chemik, Gdansk, tak?

Konwencje wpisow przyjelismy w formie krotkiej: imie nazwisko, zawod,
miasto, e-mail (te 3 ostatnie opcjonalnie).

Dyskutowalismy z Krzysztofem na temat rodzaju papieru i okladki. Nie wiem
co tam bedziesz mial w dziekanacie, ale jesli bedzie wybor to
proponowalbym, ktorys z tych tzw. metalizowanych papierow:
http://paperconcept.pl/21-papiery-metalizowane?n=50&id_category=21

Sekowski zajmowal sie galwanotechnika i metalizowaniem, wiec taki papier
jest jakby powiazany tematycznie. :)

Kolory: najlepiej ktorys z bialych, wzglednie zloty, jasnoblekitny,
jasnozielony, seledynowy.

W kazdym badz razie IMHO nie powinien to byc kremowy, bo niektore kremowe
wygladaja jak kolor zolty, a papier zolty wyglada jak papier stary,
brzydki, wyblakly, zuzyty.

Koniecznie upewnij sie czy papier na ktorym bedziesz drukowal jest
przystosowany do rodzaju uzywanej do wydruku drukarki, bo to by byla
katastrofa, gdyby okazalo sie, ze z papieru zluszcza sie wydruk.

Okladki moga byc np. takie jak te:
http://www.twojpasaz.pl/pl/p/Okladka-do-dyplomow-Elegant-bordowe/58791

Prosze Cie tez, gdy juz bedzie wszystko wydrukowane i gotowe do wysylki,
abys w miare mozliwosci zrobil zdjecie lub skan tego "Podziekowania" i
okladki (zarowno samej okladki i samego "Podziekowania", jak i pozniej
"Podziekowania" umieszczonego w otwartej okladce), zebysmy mogli to
pokazac wszystkim ChemFanom (przed udostepnieniem tego publicznie
zanomizuje najpierw w zdjeciach/skanach, ktore od Ciebie dostane, nazwiska
oraz e-maile).