Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Podziekowanie dla Stefana Sekowskiego - zbiorka podpisow - prosze si

To: Chemia popularnonaukowa <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Podziekowanie dla Stefana Sekowskiego - zbiorka podpisow - prosze sie wpisywac.
From: ll <listowner.listy@gmail.com>
Date: Thu, 6 Feb 2014 11:32:36 +0000
> Też o tym myślałem - to sprawi, że podpisani będą mniej "anonimowi". Może
> jednak, żeby nie komplikować, podać jedną miejscowość - obecnego
> zamieszkania? List jest datowany na "teraz", więc może najlepiej podać
> teraźniejszą. Inaczej trzeba byłoby dodać wyjaśnienie co oznacza jedna
> miejscowość, a co druga.
> Jeśli wszyscy już podpisani nie mają nic przeciwko, to proponuję przesłać
> dodatkowo nazwy miast/miejscowości do wysłanych już zgłoszeń

To jest teraz trudniejsze logistycznie do uzyskania, bo czesc osob jest
wpisanych spoza Chemfana, wiec znowu trzeba by wszystkich prosic o
uzupelnienia, a jak ktos nie uzupelni to beda brzydkie luki w podpisach.
Wole juz zostawic jak jest, bo z taka ograniczona liczba informacji
podpisy wygladaja schludnie i przejrzyscie, i poki co (z pojedyncza
interlinia wsrod podpisow) mieszcza sie na jednej stronie razem z trescia
podziekowan, co jest moim zdaniem optymalne.
Pozostawienie adresu e-mail daje konkretny kontakt do podpisujacego sie i
pomimo iz Stefan Sekowski nie korzysta sam z poczty elektronicznej i
internetu, to zawsze moze kogos o to poprosic (jeden z jego synow jest
informatykiem).