RE: Jak działa taki odpromiennik?

Autor: arionman <arionman_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 20:33:57 MET

Witam,
Kiedyś natknąłem się na tłumaczenie zjawisk związanych z żyłami wodnymi, gdzie autorzy przedstawiali całkiem sensowne dowody, można nawet nazwać je naukowymi, twierdząc, że to nie do końca taka bzdura a wszystko rozbija się o elektrostatykę.
Pokrótce chodzi o to, że woda płynąc pod ziemią "ociera się" o różne materiały i w ten sposób się elektryzuje. Na tej samej zasadzie jak elektryzuje się bursztyn pocierany o wełnę czy pałeczka ebonitowa pocierana suknem. I teraz w zależności od materiału woda elektryzuje się ładunkiem o jednym znaku a jej otoczenie zyskuje znak przeciwny. Komplikacje pojawiają się wtedy, kiedy woda płynąc pod ziemią rozgałęzia swój bieg albo łączy się w większe strumienie tworząc jakby "widełki". Wtedy w miejscu styku tworzy się jakby ostrze, na którym, jak wiadomo z elektrostatyki, ładunek elektrostatyczny ma największą gęstość. I te właśnie miejsca "promieniują" według radiestetów zależnie od ładunku gromadzonego na "ostrzu" dobrze (znak/jony ujemne) albo źle (znak/jony dodatnie).
Na ile tego rodzaju oddziaływania wpływają na człowieka tego nie wiem i oddaję pod ocenę Czytelnikowi, podobnie jak wartość i prawdziwość przytoczonej wyżej teorii.
Pozdrawiam świątecznie
Paweł Cz.