Odp: kabel grzejny

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 16:01:47 MET

Dziękuję za praktyczne porady. Tyle się naszukałem i nie natrafiłem na ten drut oporowy.

Mam jeszcze parę pytań zanim zacznę majsterkowanie:

1. Czy drut można nawinąć również na górną część kolby i połączenia szlifowane?
2. Do jakiej bezpiecznej temperatury ogrzewać? Jednocześnie by woda się nie kondensowała.
3. Jaki regulator oświetlenia użyć? Może zainwestować w regulator temperatury do kabli grzewczych?
4. Jaką średnice drutu użyć? Są dostępne od 0,25 mm do 0,80

Pozdrawiam
Tomek