Re: Rzekomo 1 MW elektrownia rzekomo zasilana ZIMNĄ FUZJĄ!

Autor: ll <listowner.listy_at_googlemail.com>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 14:15:00 MET

> Przeprowadzeniem eksperymentu na razie nie będę sobie zawracał głowy,
> mam inne problemy daleko ważniejsze i bardziej niestety przyziemne.
> Ponadto też jestem sceptyczny, widywałem hoaxy które były bardzo
> spektakularne ale okazały się oszustwem.

Artykul sceptyka:
http://blog.newenergytimes.com/2011/10/30/noble-aspirations-are-not-enough/

Odpowiedz zwolennika na artykul sceptyka :
http://pesn.com/2011/10/30/9501941_Rebuttal_to_Krivits_Accusation_that_Andrea_Rossi_is_a_Fraudster/

Kolejny wywiad z Rossim przeprowadzony przez sceptyka:
http://blog.newenergytimes.com/2011/10/28/energy-catalzyer-extraordinary-scams-require-extraordinary-claims/