Re: Rzekomo 1 MW elektrownia rzekomo zasilana ZIMNĄ FUZJĄ!

Autor: ll <listowner.listy_at_googlemail.com>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 02:42:19 MET

> Przeprowadzeniem eksperymentu na razie nie będę sobie zawracał głowy,
> mam inne problemy daleko ważniejsze i bardziej niestety przyziemne.
> Ponadto też jestem sceptyczny, widywałem hoaxy które były bardzo
> spektakularne ale okazały się oszustwem.

Mozliwe, ze te rozwazania teoretyczne Widoma-Larsena moga wyjasnic zasade
dzialania E-Cata Rossiego:
http://newenergytimes.com/v2/sr/WL/WLTheory.shtml
Sam Rossi zdaje sie twierdzi, ze w jego urzadzeniu przemiana jest oparta
na oddzialywaniach slabych.

Zdaniem Burmana:
http://blog.newenergytimes.com/2011/11/11/oh-lenr-progress-wherefore-art-thou/
Widom i Larsen przoduja wzgledem innych w rozpracowaniu LENR.