Re: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: Katarzyna Karczewska <k_karczewska_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 19:46:12 MET DST

przepraszam za ta prywatę ale jeszcze by się ktoś o ten naukowy flirt
doczepił;) Może to śmiesznie zabrzmi ale ja studiuje na wrocławskiej
akademii ekonomicznej a dokładnie na wydziale inżynieryjno-ekonomicznym
ze specjalnością zarządzanie i inżynieria produkcji w przemyśle
chemicznym. Nie wiem czy słyszałeś o tym kierunku ale to taka polibuda
tylko że dla bab:) no w kazdym razie piszę pracę o tych oligoeterolach a
dokładnie o problemach technologicznych i ekonomicznych występujących
przy ich produkcji ale w kontekście otrzymanych surowców do pur. Z
opisaniem tej produkcji żadnych problemów nie mam, bo przez miesiąc ją
sobie ogladałam w ppc rokita:) Ale gorzej z tym drugim zagadnieniem, bo
tak jak mówisz problemy z pur np. piankami są ale głównie tworzy je zle
dobrany katalizator, albo izocyjanian, temperatura itd itp. Ale co
napisać w kontekscie polieteroli. No i tu muszę kombinować, a że jakiś
utleniony, a ze zanieczyszczony, a że wiązania nienasycone i tak szukam
w tych ksiązkach i kombinuje:) Kiepsko się to pisze kiedy nie można
przeprowadzić prób no ale taka już jest ta moja wspaniala uczelnia, że
takiej aparatury nie mają:P A moze Ty masz jakieś doświadczenie w tym
kierunku. Moze byś mi coś podpowiedział, no chyba że zawsze miałeś ten
nieskazitelnie czysty i najwyższej jakości rokopol pcc;) Na jakim
oligoeterolu pracowałeś? Może miałeś z nim jakieś problemy? Jakbyś w
kazdym razie miał to daj cynk:) Wykorzystam Twoje obserwacje w pracy:)
A co do syntezowania i oglądania jak sobie rośnie pianka, to miałam
prawie taką możliwość, kiedy próbowałam dostac się na staż do Zachemu.
No ale niestety przydzielili mnie na epichlorohydrynę, a tam same
zbiorniki i rurociągi. Tyle co sobie z kolumny rektyfikacyjnej na
okolicę popatrzyłam;)
Kiedyś zajmowałam się w jednej pracy syntezą lakierów z dyspersji
poliuretanowych, chociaż to była tylko taka zabawa, no ale mieszkam w
bydgoszczy mamy tutaj największego chyba w Polsce producenta pianek pur
więc kto wie może kiedyś bedzie mi dane się tym zając:)
pozdrawiam

Zobacz jak inspiruje ulica!
Oceniaj innych i pokaż swoje ulubione ciuchy!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fstreetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=703