RE: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: spektrochem <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 19:26:10 MET DST

Patentowanie to najgorsze co można zrobić!!!!
Jak Urząd Patentowy chroni patent? A tak, że umieszcza go na stronie
internetowej. Głupotą jest patentowanie receptur na jakiekolwiek produkty
chemiczne, bo ktoś legalnie pobierze opis z UPRP i będzie produkował i
zarabiał pieniądze! Przerabiałem temat ten nie jeden raz i wiem, że patenty,
owszem, sprawdzają się np. w mechanicznych rozwiązaniach, gdzie ewidentnie
widać czy dany np. mechanizm został "zerżnięty" (wyraz pochodzeniem z
tartaku). W przypadku pianek PU i innych takich rozwiązań nie udowodnisz że
ktoś wykradł (co prawda legalnie pobierając z www UP) Twoje rozwiązanie. Jak
zaczniesz się kopać z koniem (czytaj z dużymi koncernami) ich prawnicy Cię
zjedzą w przenośnie i dosłownie. Taka firma ma kapitał i może wszystko bo ma
pieniądze. Polska rzeczywistość,
Polecam kontakt zainteresowanym do mnie, jako OBR wdrożyłem setki
technologii w różnych rozwiązaniach, w tym bardzo dużo w poliuretanach.
Pozdrawiam,

Artur Pałasz, Spektrochem, Tarnobrzeg