Re: kofeina TLC

Autor: Kazimierz Warmiński <kazimierz.warminski_at_uwm.edu.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 09:00:06 MET DST

>A nie Możesz po prostu nanieść na drugi tor i rozwinąć wraz z wzorcem ?

Wspólczynnik Rf zalezy nie tylko od rozpuszczalnika, ale także od fazy
nieruchomej, jej składu, kondycjonowania itp. Chyba jednak nie obędzie sie
bez wzorca. Jak robisz doświdczenie w warunkach domowych, za "wzorzec" może
posłużyć kofeina w tabletkach. Kiedys mozna bylo ja kupic w aptekach (chyba
50 mg/tabl.). Etopiryna tez ma w składzie kofeinę, obok składników
przeciwbólowych.

Kazik