Jak wprowadzic produkt na rynek?

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 18:57:03 MET DST

Witam

Ponownie chcialbym zaczerpnac informacji, tym razem odnosnie nowego
produktu, ktory moglbym wyprodukowac. chodzi o czyscik, odrdzewiacz,
oddtłuszczacz, wszystko w jednym, do przedmiotow metalowych. Byla by to
mieszanina kilku, moze nawet i jednego zwiazku chemicznego lub
rozpuszczalników.

Jakie przepisy powinienem przestudiowac, jakie uzyskac pozwolenia aby
moc zalozyc firme i uruchomic skromna produkcje? Jedynie znane mi sa
przepisy o opakowaniach, znam rozporzadzenie REACH, ktore mnie nie
obejmie, gdyz nie sadze, ze wiecej niz tone produktu bede wstanie
wprowadzic na rynek.

Produkcja bedzie polegala na wlaniu do pojemnika-rozpylacza skladnika
lub skladnikow w odpowiedniej proporcji. Wobec tego czy jest niezbedne
wynajecie odpowiedniego magazynu czy byc moze moge (wedle prawa)
rozlewac w piwnicy znajdujacym sie pod adresem firmy?

Bede wdzieczny za fachowe porady przed podjeciem decyzji o otworzeniu
firmy. Pragne zaznaczyc ze sprzedaz bylaby prowadzona wylacznie za
posrednictwem przesylek pocztowych lub kurierskich

Pozdrawiam
Tomasz Sołtyszczak

Prawdziwa historia zakazanej historii Rosjanki i Polaka.
Zlote Lwy na Festiwalu w Gdynii w 2008. Mala Moskwa. Już na DVD!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FMalaMoskwa.html&sid=702