Re: Jak wprowadzic produkt na rynek?

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 21:39:27 MET DST

ostatnio na grupie pl.sci.chemia ukazało się ołoszenie jak niżej
podpisane przez Wojtek <pomysl_chemiczny@poczta.onet.pl>

=========
Witam

Jesteś młody ( <25), masz pomysł na własny biznes z dziedziny chemii i choćby
minimalne doświadczenie dotyczące tego pomysłu to pisz do mnie. Nie jestem
kresusem ale pewne możliwości mam. Jestem mgr. inż. chemii ( zawsze ją
lubiłem), nie co już za stary bo minimalnie ponad 50, więc czasami brak
nadmiernego hurra optymizmu, znaczy się jestem realistą :-). Szukam kogoś
młodego ponieważ taka osoba zwykle nie ma nic do stracenia a tylko do
zyskania. Bo jak zyski są to najczęściej psują one ludzi więc nie chcę
nikogo "zepsutego" :-).

Wojtek

Może on Ci pomoże?