Hemia POLIMERÓW

Autor: Adam <adam_at_bylevel.com>
Data: Wed 18 Mar 2009 - 13:50:16 MET

Witam !

Szanowni subskrybenci - obserwuje tą listę od wielu lat, ale nigdy nie miałem przyjemności zabrać głosu.

Stąd nieco oficjalny ton korespondencji.

Z wykształcenia jestem inżynierem informatykiem, ale z pewnym doświadczeniem w konstrukcji maszyn.

Poszukuję osoby specjalizującej się w chemii polimerów zainteresowanej współrealizacją długoterminowego przedsięwzięcia

które nazwano pośpiesznie "Generatorem asymilujących monolitycznych form laminatowych".

Ta nieco wydumana nazwa oznacza w sumie proste urządzenie, którego zasada funkcjonowania jest objęta dokumentacją

przygotowawczą do patentu. Urządzenie jest z grubsza rzecz biorąc cyfrowo sterowanym manipulatorem wiązki medium w funkcji czasu i przestrzeni.

Strona pomysłu urządzenia nie może jednak zostać zamknięta z uwagi na brak kilku niezwykle istotnych parametrów fizykochemicznych

którymi będzie operować pierwszoplanowo.

Proszę o poważne odpowiedzi poniżej e-mail kontaktowy

inblue@vp.pl

Pozdrawiam

Adam