Re: ch³odne spojrzenie na efekt cieplarniany

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 09:14:23 MET

> Ju¿ samo to, ¿e artyku³ ukazuje siê na ³amach szmat³awca wydawanego przez
> Szamana z Torunia vel OjDyra ka¿e mi w±tpiæ w ka¿de s³owo tam
> wypowiedziane.

Celowo nie podawa³em ¼ród³a, bo wiedzia³em ¿e wiêkszo¶æ ludzi s±dzi nie to co
siê mówi, ale to kto to mówi. Rozumiem, ¿e Twoje sympatie polityczne ka¿± Ci
negowaæ wszystko co pisz± w Gazecie Polskiej, ale na lito¶æ Bosk± jakby
napisali, ¿e Ziemia kr±¿y dooko³a s³oñca o te¿ by¶ negowa³?

--
Witek Mozga
http://trimen.pl