Re: ch³odne spojrzenie na efekt cieplarniany

Autor: Stanis³aw Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 18:08:01 MET

Rzeczywi¶cie strzeli³em, jak kul± w p³ot!!!

Teraz, gdy dok³adnie sobie poczyta³em o Gaz_Pol, widzê jaki b³±d pope³ni³em!
Imperium Rydzyka wydaje Nasz Nocnik (wrróæ, jakby powiedzia³a Gilowska, -
Dziennik), a nie GP. Owszem GP jest pro-PISowska, ale czêsto wystêpuje na
pozycjach anty-Rydzykowych! (O czym nie wiedzia³em).

A wracaj±c do meritum, to powiem tylko tyle, ¿e osobi¶cie nie mam
zdecydowanie wyra¼nego pogl±du na sprawê przyczyny ocieplenia. Owszem, jest
to ocieplenie, ale zdaje siê, ¿e nie nadmiar wytworzonego przez cz³owieka
CO2 jest przyczyn± tego zjawiska, ale S³oñce maj±c swoje wielowiekowe cykle,
wchodzi obecnie w fazê nadmiernego ogrzewania, miêdzy innymi planety Ziemia.
I nic tu do rzeczy nie ma CO2. Dotychczas bezkrytycznie wierzy³em w tê
teoriê, o nadmiernym "wygrzeawniu" nas przez S³oñce. Ale kiedy cz³owiek o
tak wielkim autorytecie (w innych dziedzinach ni¿ zmiany klimatyczne), jakim
jest Balcerowicz, stwierdzi³, ¿e on absolutnie kwestionuje teoriê o
ocieplaniu siê klimatu - zacz±³em równie¿ pow±tpiewaæ w tê teoriê. Nie
wyda³a mi siê ona ju¿ tak jednoznaczna. Zgubne jest natomiast to, ¿e byæ
mo¿e warto¶ciowy artyku³ ukaza³ siê w GP, czyli gazecie o stosunkowo ma³ej
wiarygodno¶ci. (na dodatek pomylonej przeze mnie z Imperium OjDyra).

Witek,

no, nie gniewaj siê na mnie, a¿ tak strasznie, bo ja nie kierowa³em krytyki
do Ciebie, ale próbowa³em obni¿yæ wiarygodno¶æ wiadomo¶ci ze wzglêdu na
¼ród³o. Bo my¶la³em, ¿e znowu spiskowi teoretycy wymy¶lili kolejn± swoj±
teoryjkê. Je¶li rozgniewa³em, to przepraszam; we¼ pod uwagê i to, ¿e nie
mia³em zamiaru wchodziæ z Tob± w konflikt .

Pozdrawiam,

sp

> Ju¿ samo to, ¿e artyku³ ukazuje siê na ³amach szmat³awca wydawanego przez
> Szamana z Torunia vel OjDyra ka¿e mi w±tpiæ w ka¿de s³owo tam
> wypowiedziane.

Celowo nie podawa³em ¼ród³a, bo wiedzia³em ¿e wiêkszo¶æ ludzi s±dzi nie to
co
siê mówi, ale to kto to mówi. Rozumiem, ¿e Twoje sympatie polityczne ka¿± Ci
negowaæ wszystko co pisz± w Gazecie Polskiej, ale na lito¶æ Bosk± jakby
napisali, ¿e Ziemia kr±¿y dooko³a s³oñca o te¿ by¶ negowa³?

--
Witek Mozga
http://trimen.pl