Re: chłodne spojrzenie na efekt cieplarniany

Autor: Krzysztof Cichoń <chemik285_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 17:04:57 MET

Witam Forumowiczów.

Artykuł jest faktycznie interesujący, choć nie do końca chce mi się wierzyc,
że ciągłe zwiększanie emisji dwutlenku węgla do atmosfery nie spowoduje
absolutnie żadnych zmian globalnych - przyroda pewnie znalazłaby jakieś
rozwiązanie aby "utrzymać się w równowadze" ale zastanawiam się jakie i
jakie będą wtedy następstwa dla nas? Przydałyby się podważenia tych póki co
aksjomatycznych wizji skutków globalnego ocieplenia dwutlenkiem węgla.

Pozdrawiam
Krzysztof