Re: ch³odne spojrzenie na efekt cieplarniany

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 21:43:36 MET

Witam Wszystkich

Widzicie na podstawie tego artyku³u i setek innych informacji w mediach, ¿e
podej¶cie mediów nie ma nic wspólnego z podej¶ciem naukowym. Bo cóz dzieje
siê z tymi wszystkimi m±drymi g³owami, albo siê pok³óc± przez swój idiotyzm
(postêpuj±cy wraz z honorami) albo te¿ zwyczajnie sprzedaj± swoj± opiniê jak
prostytutki temu kto da wiêcej.

Po pierwsze to zbyt krótko ¿yje nasza nauka ¿eby¶my mogli zaobserwowaæ co¶ w
ci±gu nieca³ych 200 lat (wcze¶niej cz³owiek sobie tym g³owy nie zaprz±ta³).
Po drugie nawet gdyby istnia³o co¶ takiego jak efekt cieplarniany to nie
bêdzie za to nigdy odpowiedzialny dwutlenek wêgla. Nawet gdyby¶my spalili
ca³y wêgiel do którego jeste¶my w stanie siê na dzi¶ dzieñ dokopaæ, nie
przyczyniliby¶my siê do powstania tego efektu gdy¿ natura ma idealny
mechanizm na pozbywanie siê nadmiaru dwutlenku wêgla w atmosferze,
mechanizmu tego nie jeste¶my w stanie zak³uciæ i raczej nigdy nie bêdziemy w
stanie. O wiele gro¼niejszy by³by metan który poch³ania promieniowanie UV o
wiele bardziej ni¿ dwutlenek wêgla.

Czyli z ca³± pewno¶ci± efekt cieplarniany to idiotyzm wymy¶lony do
straszenia prostych i niewykszta³conych ludzi lub kolejne narzêdzie
manipulowania ludem. Nie Wierzcie w informacje propaguj±ce efekt
cieplarniany.

Pozdrawiam
MdG