osad z³ota

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 16:46:08 MET DST

Dziêkujê za wszelkie informacje .Mi przy redukowaniu wychodzi osad albo
jasnobrunatny przy redukcji siarczanem ¿elazawym lub ciemnobrunatny przy
redukcji siarczynem sodu.Jednak podejrzewam ¿e w osadzie zostaje równie¿
wodorotlenek ¿elaza .Jak sie go pozbyæ .I drugie pytanie przesacz po
redukcji z³ota przez pomy³ke zada³em salmiakiem i tlenkiem wapnia .Da³o
sie wyczuæ wyrazny zapach amoniaku.Po pewnym czasie wytr±ci³ sie czarny
osad.Nie bardzo wiem co to jest ,s±dzilem ¿e to tlenek miedzi ale niby
skad .Z góry dziekuje za wszelkie sugestie.

Elementy które roztwarza³em a pózniej redukowa³em z nich z³oto to styki
mikrowy³aczników .

pozdrawiam wszystkich

Skorzystaj z darmowego dostêpu do Internetu - sprawd¼ wifi.wp.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.wifi.wp.pl&sid=463