Re: Bardzo dokłane papierki pH

Autor: Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 10:47:38 MET

At 07:45 2008-03-24 +0100, you wrote:
>Czy ktoś z Państwa wie, gdzie można kupić bardzo dokładne papierki
>wskaźnikowe do pomiaru pH wokół pH=7.

Merck sprzedaje paierki "Neutralit" wyskalowane co 0,5 jednostki pH w
zakresie pH 5-10. AFAIK są w wersji rolkowej i (myślę, że lepszej) paskowej
z trzema polami barwnymi (nr kat. 109533, ok. 40 zł za 100 pasków). Na WWW
Mercka są też inne, wg opisu nawet dokładniejsze, ale nie znam ich. Katalog
inetrnetowy Mercka to straszny badziew, ale znajdziesz je wg słowa "Papierki".
A na prztszłość napisz od razu, co rozumiesz pod pojęciem "bardzo
dokładne", bo jeśli potrzebujesz papierki co 0,05 pH, to mój czas
poświęcony na wyszukanie powyższych informacji jest stracony...

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/