RE: analiza termiczna

Autor: Artur Palasz <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 09:48:17 MET

>witam!
>może i zbyt ogólnie sformułowałam moje pytanie ale poszukuje wszelkich
informacji >na temat metod analizy termicznej. Wiem, że to szeroki zakres
informacji, ale może >zna ktoś jakieś fajne stronki na których mogłabym
znaleźć takie informacje. To >bardzo prosze o przesłanie linków
>Wesołych świąt!

www.haas.com.pl
Ale... Kolego Szanowny dopóki nie sprecyzujesz do badań jakich związków i
czego dokładnie potrzebujesz analizy termicznej, nie dostaniesz
wystarczającej odpowiedzi.
Radosnych i Spokojnych Świąt również.
Artur Pałasz