Re: analiza termiczna

Autor: <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 10:00:09 MET

Gdyby tak zebrać wszystko do kupy ..., to byłaby to książka/monografia jakiś
może 1500-2000 stron ...,

Najogólniej zasada polega ogrzewaniu (studzeniu) próbki w specjalnym
urządzeniu przy ciągłym monitorowaniu jej zmian masy, monitorowaniu
prędkości ogrzewania (studzenia) ale i też (w dużym przybliżeniu to
określę) również pomiaru "jak gdyby prędkości poboru/stratu ciepła" ..,
etc., etc.,,
Proces badania próbki podczas jej ogrzewania/studzenia może biec w
atmosferze powietrza, ale niekoniecznie - może biec w próżni, w atmosferze
gazu inertnego, czy też aktywnego chemicznie dla danej próbki ...,
możliwości jest dużo ...,
Można też obserwować inne czynniki/bodźce zewnętrzne (pole magnetyczne,
elektryczne, ...., etc.,) ..
Różne są też interwały temperatury pomiaru , najczęściej od 25 do 1000 st. C
.., ale i też mozna iść bardziej w górę czy też w temperatury poniżej "zera"
..,
Różne są zakresy "rozciągnięcia skali" w zadanym przy badaniu przedziale
temperaturowym ..,
Wszystko zależy od aparatury i celu jaki sobie w danym badaniu wyznaczyliśmy
Wyniki badań przedstawione są w postaci wydruków/wykresów zależności
funkcyjnych w odpowiednich współrzędnych oraz krzywych różniczkowych tych
zależności ...,
(można też mieć zapisy w formie elektronicznej) .., zestawienia, tabele
danych .., itd, itp

Daje to pakiet informacji dotyczącej charakterystyki próbki, jej
identyfikacji, zmian chemicznych podczas ogrzewania a także przemian
fazowych jakie w takich, innych iterwałach temperaturowych zachodzą ...,
Cała biblioteka danych, opisujących próbkę, zjawiska itd .., itp ...,

I Ty drogi przyjacielu chcesz to wszystko mieć na kilku "linkach www ....,"
???

Ojoj .., joj ..., - profanacja ...., Chyba nie da się ...... -(((

Ukłony

Roman