Re: Paliwo przysz³o¶ci ze s³onej wody ??

Autor: Michal Obrzydzinski <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 10:33:41 MET

I wlasnie to mnie zastanawia, czy to taki zwykly snop plazmy jak z ostrza w
mikrofalówce ?- wtedy ten caly wynalazek to pic na wode ..., pewnie w tej
obudowie jest jakis magnetron. Mozliwe, ze jakis rozpad wody tam nastepuje,
ale napwno nie jest zródlem jakiejs tam ekstra energii. Tak mi sie wydaje.

Michal
www.portalnaukowy.edu.pl