Re: Paliwo przysz³o¶ci ze s³onej wody ??

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 10:07:10 MET

Fajna zabawka, z wykorzystaniem przemyslowym - sprawa
dyskusyjna. Swego czasu robilismy w podobny sposob
pioruny kuliste (swieczka w mikrofalowce). Ale aby za
pomoca tego podgrzewac wode ...... jestem sceptyczny.

Jurek

http://www.youtube.com/watch?v=h6vSxR6UKFM&feature=related

> Pozdrawiam
> Micha³ Obrzydziñski
> www.portalnaukowy.edu.pl

Never miss a thing. Make Yahoo your home page.
http://www.yahoo.com/r/hs