Re:

Autor: Kuba <koscielniak_at_hot.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 12:30:17 MET DST

>Panie Kubo, oczywiscie ze mi sie oplaci. Z odczynnikiem z Linegal Ch. brom
>dla mojego Belka bedzie kosztował 7 zl miesiecznie.
Chyba, że tak :)
A tak jeszcze a propos POChu do odczynników dodawali (nie wiem czy teraz nie
na życzenie) kartę analityczną danej partii, więc można sobie porównać.

>A po co mam badać bar, jod instrumentalnie w zakupionym odczynniku czda
>jeśli jest na nim napisane, że zawiera pewną ilość tych substancji. a ta
>informacja chwilowo mi wystarcza.
Co prawda farmaceutą nie jestem, ale nie sądzę, żeby przy takiej
krótkofalowej kuracji ujawnił się jakiś toksykologiczny aspekt baru,
szczególnie jeśli mamy go (wg. inf. POChu) 0,002%.

>PS.Ale swoją drogą to był udany dowcip z tym ICP-OES, chyba że Pan pracuje
>przy czymś takim? To jest analiza pierwiastkowa czy coś jeszcze?
Pracowałem przy ICP, można oznaczać praktycznie wszystkie pierwiastki na
dosyć dobrym poziomie wykrywalności :) osobiście robiłem na ICP analizę
składu pierwiastkowego wód mineralnych.

K.