Re:

Autor: Elżbieta Jeżewska <ejez_at_interia.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 10:10:47 MET DST

Panie Kubo, oczywiscie ze mi sie oplaci. Z odczynnikiem z Linegal Ch. brom
dla mojego Belka bedzie kosztował 7 zl miesiecznie. Do tej pory w aptece
było to 30zl i to jeszcze z łaską. Farmakopea z 54 roku daje te wytyczne,
które są opisane pod spodem owego KBr Ph.Eur - czyli nic sie nie zmieniło
pod tym względem.
A po co mam badać bar, jod instrumentalnie w zakupionym odczynniku czda
jeśli jest na nim napisane, że zawiera pewną ilość tych substancji. a ta
informacja chwilowo mi wystarcza. Analiza instrumentalna znacznie
pogorszyłaby ten aspekt pod względem ekonomicznym. Niestety nie mam chodów
na uniwersytecie, a nasze urządzenia?.. ehh szkoda gadać :-) dobrze że wagi
mamy dobre
Ela
PS.Ale swoją drogą to był udany dowcip z tym ICP-OES, chyba że Pan pracuje
przy czymś takim? To jest analiza pierwiastkowa czy coś jeszcze?