Re: Biotechnologia

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 10:19:11 MET

> To ja w takim razie miałbym podobne pytanie co przedmówca, ale raczej
interesuje mnie czy ktoś zna zakłady w Polsce, produkujace enzymy na skale
przemyslowa.

> Bardziej mnie interesuje mozliwosc produkcji enzymow do przemyslu
spozywczego, ale na początek kazda informacja o producentach będzie
interesujaca.

> Krzysztof Grabiński

Ja kupowałem koncentraty bakterii/enzymów w firmie EnvisanGen spol. s r.o. w
Pradze w Czechach.
Kiedyś, dzięki p. prof. Katherina Demnerowa (Dyrektor Istytutu Mikrobiologii
Technicznej Uniwersytet Praga) poznałem jednego z prezesów firmy, p. ing.
Vit Mateju. Polecam go jako osobę kontaktowq, chodzqca encyklopedia - a
przede wszystkim jest miły, otwarty i zna swoj przedmiot.
Bliższe dane ze starej wizytówki:
tel/fax 02/4752201; 02/4752765
mail: envisan@mbox.vol.cz

Ale dane te mogly sie zmienic.

Slyszalem, ze firma EnvisanGem jakies dwa/trzy lata temu otworzyla swoje
przedstawicielstwa w Polsce, podobno we Wrocławiu ..,
Trzeba ich znalexc w internecie, hasła "EnvisanGem", "Vit Mateju"

Uklony

Roman