Koagulant

Autor: Krzysztof Grabiński <K.Grabinski_at_hsh.com.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 12:54:14 MET

Ja kupowałem koncentraty bakterii/enzymów w firmie EnvisanGen spol. s r.o. w Pradze w Czechach.

Witam

Dziękuję za informacje, chociaz bardziej mnie interesują krajowi producenci (jeszcze najlepiej jak by byli do kupienia).

To pójdę za ciosem i znowu się o coś zapytam, a jako, że mało mam ostatnio z "czystą" chemią doczynienia znowu będzie to pytanie z pogranicza przemysłu I handlu...

Czy słyszeliście kiedyś o koagulantach do przeysłu spożywczego, który w pH 4,5-5,5, tworzyłby niewytrącalny koagulat z pozostałościami z drożdżowni... wiec z biomasa.

Pozdrawiam
Krzysztof Grabiński