Re: Biotechnologia

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 09:27:02 MET

różnych grup ksenobiotyków z wykorzystaniem enzymów (biochemii)? Krótko
mówiąc, szukam speca do Konsultacji? Współpracy?

> To Ty, Farański, tak uważasz, że ja zamierzam niszczyć wszystkie
ksenobiotyki, ale ja napisałem, że chodzi o wybrane grupy (proszę czytać
uważniej, co tam napisałem).

Mam naturę życzliwego usposobienia do wszystkich i wszystkiego, w tej naszej
krótkiej korespondencji wyczuwam "ostre akcenty" .., a po co ..???

Zgodni chyba będziemy, że temat "woda ...", obszerny i sięgający szeregu
dyscyplin pokrewnych ...,
Jeżeli Stanisławie masz jakieś konkretne "zadanie" gdzie zbierasz dane ...,
podaj na listę, lub na priva ..,

Na ile będę mógł pomóc ..., w dobrej wierze - odpowiem ...,

Z serdecznymi pozdrowieniami

Roman