Re: Biotechnologia

Autor: stanislaw popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 09:48:36 MET

> Mam naturę życzliwego usposobienia do wszystkich i wszystkiego, w tej naszej krótkiej korespondencji wyczuwam "ostre akcenty" .., a po co ..???
> podaj na listę, lub na priva ..,
> Na ile będę mógł pomóc ..., w dobrej wierze - odpowiem ...,
> Z serdecznymi pozdrowieniami
> Roman
No i właśnie o to chodziło, żeby korzystając z prywatnych (mniej lub bardziej prywatnych) kontaktów dowiedzieć się, kto niszczy trucizny enzymami, bo w OPI wszystko ładnie wygląda, ale trudno jest tam odróżnić ziarno od plew (publikacje mam na myśli! - dobre i byle jakie - wyglądają jednakowo!!).

Romanie, przesyłam serdeczne pozdrowienia,
Stanisław

Nominowany do Oscara za najlepszą rolę męską Will Smith
jako samotny ojciec nie poddający się losowi.
W POGONI ZA SZCZĘŚCIEM - w kinach od 9 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fwpogoni.html&sid=1009