Szklo, sprzet i odczynniki

Autor: <matey23_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 13:33:54 MET DST

Witam,
Nazywam sie Mateusz Piksa. Jestem nowym uzytkownikem ChemFana.
Pisze do Was z pytaniem a w sumie w prosba, czy nie macie jakiegos
nieuzywanego juz szkla laboratoryjnego, sprzetu czy odczynnikow.
Chodze dopiero do 3kl. gimnazjum, ale chemia interesuje sie juz od dawna.
Dostalem niedawno "Preparatyke Organiczna" Vogla i chcialbym przeprowadzic
kilka ciekawych preparatyk. Mialem juz sporo praktyki, bo laboratorium mam
juz od 4 lat lecz teraz przeszlo ono remont i brakuje mi sprzetu i szkla,
z odczynnikami nawet sobie radze. Szklo niestety jest drogie i czesto
po prostu nie moge sobie pozwolic na jego zakup. Oczywiscie moge zapewnic,
ze posiadam o wiele wieksza wiedze niz ta, na ktora pozwalaja ksiazki
gimnazjalne.
Osobiscie czytam "Podstawy Chemii Nieorganicznej" Adama Bielanskiego, Chemie
Organiczna McMurrego (niestety pozyczona tylko na wakacje) i inne ksiazki
typu "preparatyka nieorganiczna" Supniewksiego czy popularnego kilkanascie
lat temu ksiazki Stefana Sekowskiego.
Jezeli wiec ktorys ze subskrybentow mial by mi ochote pomoc,
doradzic lub skierowac do jakiejs osoby, bylbym na prawde bardzo wdzieczny
i zobowiazany.
Serdecznie Pozdrawiam,
Mateusz Piksa