Re: Szklo, sprzet i odczynniki

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 15:15:02 MET DST

> [...]
> Dostalem niedawno "Preparatyke Organiczna" Vogla i chcialbym przeprowadzic
> kilka ciekawych preparatyk. Mialem juz sporo praktyki, bo laboratorium mam
> juz od 4 lat lecz teraz przeszlo ono remont i brakuje mi sprzetu i szkla,
> z odczynnikami nawet sobie radze. Szklo niestety jest drogie i czesto
> po prostu nie moge sobie pozwolic na jego zakup. Oczywiscie moge zapewnic,
> ze posiadam o wiele wieksza wiedze niz ta, na ktora pozwalaja ksiazki
> gimnazjalne.
> Osobiscie czytam "Podstawy Chemii Nieorganicznej" Adama Bielanskiego,
Chemie
> Organiczna McMurrego (niestety pozyczona tylko na wakacje) i inne ksiazki
> typu "preparatyka nieorganiczna" Supniewksiego czy popularnego kilkanascie
> lat temu ksiazki Stefana Sekowskiego.
> Jezeli wiec ktorys ze subskrybentow mial by mi ochote pomoc,
> doradzic lub skierowac do jakiejs osoby, bylbym na prawde bardzo wdzieczny
> i zobowiazany.
> Serdecznie Pozdrawiam,
> Mateusz Piksa

Oczywiœcie że Ci pomogę. Mam ze 4 pudła sprzętu różnej jakoœci i chcę się go
pozbyć ale mi szkoda, cieszył bym się gdyby ktoœ to odemnie wzišł. W robocie
spełniam się na 100% więc w domu już nic nie robię. Tylko nie Licz na
quickfit i pyrex. W najlepszym razie będzie to termsil.

Oczywiœcie for free ale transport Będziesz musiał sobie sam zorganizować.

Miłego dnia
MdG