Re: Uczelnia

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 19:04:40 MET

 Przecież nikt by nie dopuścił tych "obijaczy" do laboratoriow ,
> które przeciez duzo kosztuja. I przypuszczam, ze tak jest na każdym
wydziale
> chemicznym.
> Swoja droga przykre było to ze na tej matmie przepadali ludzie po
technikach
> chemicznych, swietni praktycy, z miłością do chemii, ale z niskim poziomem
> wiedzy matematycznej.

No, wlasnie .......

Na II-gi rok "semestr III" chemii Un. Wrocl. uzyskal wpis student, ktory
rok I-wszy zaliczyl na Politechnice Szczecinskiej ....,
(przeprowadzka rodziny ze Szczecina do Wroclawia)
No i zaczely sie problemy, semestr III brak zaliczenia z pracowni chemii
analitycznej ...., gleba, kwazar, czarna mogila, glqb
- ... polozone praktycznie wszystkie kolokwia, niezaliczone oznaczenia -
grupy analityczne ...., dno ....
Bylem starostq roku ..., klient byl do odstrzalu, skreslenie lub dziekanka
....,
Ostatnie zdanie nalezalo do mnie ..., Obejrzalem indeks z Politechniki -
oceny w gornej granicy (4 lub 5 - szostek wtedy nie stawiano), inne
przedmioty z semestru III-go juz na Uniwersytecie tez oscylowaly w granicach
4 ...,
Co jest Krzysiek ...,
Nie idzie mi,Roman, niedaje sobie rady z reakcjami polowkowymi ..., nie
czuje tego wszystkiego ..., chyba zrezygnuje ...,
Wariat jestes , - reakcje polowkowe - to przeciez bardzo proste ....,
wpadnij do mnie jutro, pocwiczymy ..., aha i przynies indeks ...
Pocwiczylismy ..., bylo proste ...,
U kogo jestes w grupie ..., u dr-a X.,
Dobrze, zostaw mi indeks i karte ...,
Na drugi dzien u p. dr-a X., Panie doktorze - Pan wpisze tu studentowi
Krzysztofowi G. zaliczenie ...,
Cos Pan, ..., Panie Starosto ..., - nie mam zadnych podstaw ...,
Panie doktorze - na mojq prosbe i odpowiedzialnosc ..., To jest bardzo dobry
student i szkoda by go bylo ...,
Dr X. popatrzyl sie na mnie, wziql indeks i karte..., wpisal "dost" ...

I ..., - po balu ...
A Krzysiek - w rok poxniej zostal najlepszym studentem roku ..., rzadko z
czegokolwiek dostawal mniej jak "bdb" ...,
Z tego co wiem zrobil doktorat, habilitacje ...,
Co z nim dalej ..., Nie wiem, nie mialem kontaktu ....

A inna sprawa, to to, ze w tamtych latach na Uniwersytecie Starosta to byl
Pan, i to z duzej litery ....,
Mial prawo sprzeciwu ..., Byl powaznie brany we wszystkich sprawach roku
przez dziekana, dyrektora Instytutu ...,
Ale to juz inna sprawa

Uklony

Roman