Re: Uczelnia

Autor: <wojtex_tlen_at_tlen.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 18:32:44 MET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Lukasz Kuzma <kuzma@mml.ch.pwr.wroc.pl>
Do: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Data: Sun, 19 Mar 2006 17:58:40 +0100 (CET)
Temat: Re: Uczelnia

> coz, zmobilizowales mnie, po przeczytaniu tego emaila ja tez musze cos
> napisac, a nie znosze takich wojen, ale..

Przysłowie mówi: każda sroczka sój ogonek chwali.
nie w tym jednak rzecz. Rzecz w deprecjacji znaczenia rzeczy nieznanych. Deprecjacja jest powszechną chorobą w stosunkach polsko-polskich. Mówienie, że inni są gorsi, ich praca jest bzdurna, nieważna i pożałowania godna, jest tak powszechne, że stało się niezauważalne.
Warto preśledzić wątek deprecjacji i oduczyć się poniżania innych raz na zawsze.
Wojtek